Szalonetikett
Mi, szépségipari szakemberek minden nap emberekkel dolgozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Az esetleges félreértések elkerülése végett azonban igyekeztem írásba foglalni a legfontosabbakat, amelyek betartása megkönnyíti a zavartalan együttműködést.
ℹ️ Információ
🦉Előzetes bejelentkezés alapján dolgozom. Telefonszámom megtalálja a weboldalamon. Amennyiben munkám miatt nem veszem fel a telefont, hamarosan visszahívom. Elérhet még Facebookon, Messengeren, Viberen, Whatsappon, és e-mailen is.*
🦉 Reggel 8 előtt, este 8 után és vasárnaponként hívásokat nem tudok fogadni, ha mégis szeretne üzenni, kérem, írásban tegye!*
Kérem, mindig érkezzen pontosan!
Késés esetén mindig tájékoztasson Engem is! Ha Ön késve érkezik, előfordulhat, hogy már nem tudunk mindent a megbeszéltek alapján elvégezni, vagy (a késés mértékétől függően) el sem tudjuk kezdeni a kezelést, mert szoros az időbeosztásom. Kérem, ilyen esetben legyen megértő!
Ha mégsem tud a megbeszélt időpontra eljönni, kérem időben jelezze!
Természetesen bármikor közbejöhet valami – betegség, túlóra, stb. de kérem, minél előbb értesíten telefonon vagy SMS-ben, ha szeretné lemondani, vagy átrakatni az időpontot! Ezzel megadja másnak a lehetőséget, hogy a megüresedett időpontot igénybe vegye, és nekem sem okoz bevételkiesést. Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem érkezik meg a megbeszélt alkalomra, sajnos nem áll módom több időpontot adni neki.
Betegség esetén halasszunk!
Semmilyen szépészeti beavatkozás nem lehet olyan sürgős, hogy emiatt kockára tegye a gyógyulását! Ha megbetegedett, inkább tegyük át egy héttel későbbre az időpontot. Ezzel megakadályozzuk, hogy más vendégek, illetve jómagam is megfertőződjünk. Kérem gondoljon bele, lehet, hogy éppen emiatt nem tudom majd Önt elvállalni, amikor legközelebb jönne.
Amennyiben kiskorú gyermekével együtt érkezne, kérem egyeztessünk!
Amennyiben nem tudja megoldani, hogy vigyázzanak gyermekére, és magával kell hoznia Őt is, kérem, először egyeztessünk! Ilyenkor gondoskodjon arról, hogy gyermeke elfoglalja magát egy-egy könyvvel, színezővel…! A szalonban alkalmazott berendezések könnyen válhatnak veszélyforrássá, nem szerencsés, ha a kis vendég ezek valamelyikével szeretné lefoglalni magát.
A telefon használatáról…
Vannak olyan szolgáltatások, amik közben a telefonlás nem okoz fennakadást, más kezelések alatt azonban nagyon zavaró. Kérem, hogy a szalonba érkezve állítsa rezgő üzemmódra telefonját, és csak a sürgős hívásokat fogadja. Különösen fontos, ha relaxációs kezelésre érkezett, vagy a kezelés olyan szakaszában vagyunk (nyugtató, tápláló pakolás, masszázs), ahol kiemelten fontos a nyugodt állapot. Ez az idő csak az Ön ideje, adja meg testének-lelkének a pihenés lehetőségét!
Szalonviselet...
A kozmetikámban törekszem a Vendégeim kényelmének biztosítására: kényelmes papucs, kezelőruha, beterítő kendők, fejpánt szolgálja az Ön kényelmét, növeli komfortérzetét. Kérem, érkezéskor mindig váltsa át utcai cipőjét vendégpapucsra, hogy megőrizzük a kozmetika tisztaságát és higiéniáját!
Fontos!
Az időpont lemondására vagy módosítására legkésőbb 24 órával a megbeszélt időpont előtt van lehetőség, ellenkező esetben a 24 órán belüli lemondás esetén a bejelentett szolgáltatás díjának 50%-át, lemondás nélkül pedig 80%-át számolom fel, mint készenléti díjat, ami a következő kezelés alkalmával kerül megfizetésre.
Ha egymás után 2x is előfordul, hogy a megbeszélt időponton (lemondás nélkül) nem jelenik meg a vendég, a további időpontok törlésre kerülnek és új időpont foglalására már nincs lehetőség.
Köszönöm szépen megértését!
Nagyra értékelem, hogy mindent megtesz a zökkenőmentes együttműködésért!
Várom szeretettel a Makovsky Beauty kozmetikában!