FŐMENÜ

Sötét / világos mód:

DOKUMENTUMOK

Makovsky Beauty

Általános Szerződési Feltételek

 

A Makovsky Beauty kozmetika kizárólag magánszemélyeknek tud számlát kiállítani!  

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) érvényes a Makovsky Beauty Kozmetika (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett makovskybeauty.hu weboldalon (továbbiakban: Weboldal) történő online foglalás esetén, valamint  egyéb (telefonon, e-mailen, Viberen, egyéb üzenetküldési rendszereken keresztül történő) foglalás esetén a foglalást leadó természetes személyekre (továbbiakban: Ügyfél) és az így igénybe vett szolgáltatások (továbbiakban Szolgáltatás) igénybevétele során minden esetben. 

A Makovsky Beauty adatai: 

Vállalkozó neve: Paksi Anett 

Székhelye: 1027 Budapest, Fő utca 49 Fszt/5 

Telephelye: 1027, Budapest, Fő utca 49 Fszt/5 

Telefonszám: +36 30 6582730 

Email: [email protected] 

Nyilvántartási száma: 54862339 

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Hostinger International Ltd.

Adószám: C-82656

Cím: 61 Lordou Vironos Street, Lumiel Building, 4th floor, 6023, Larnaca, Cyprus.

Telefonszám: +1 415 358 0896

Jelen ÁSZF vonatkozik minden a Szolgáltatóhoz érkezett foglalásra, minden itt elérhető szolgáltatás igénybevételére, minden Ügyfélre függetlenül attól, hogy a foglalás milyen úton  történt meg (Weboldal, telefon, e-mail, Instagram, Facebook, személyesen stb.). 

 

Általános rendelkezések: 

Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a jelen szerződésből eredő követeléseit harmadik személyre engedményezni. 

Ügyfél tudmásul veszi hogy a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtást bármikor indoklás nélkül megtagadni. 

A szalonban, a weboldalon, a közösségi médiában megjelenített valamennyi tartalom (szolgáltatás-, termékleírás, szöveg, kép, grafika stb.) szellemi alkotásnak minősül, így szerzői jogvédelem alatt áll, a szerzői jog jogosultja a Szolgáltató. Bármely tartalom engedély nélküli másolása, sokszorosítása vagy egyéb módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, így az tilos, és a Szolgáltató megteszi a szükséges jogi lépéseket a szerzői jogsértések észlelésekor. 

 

 Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. A módosított rendelkezések azok hatályba lépését követően igénybevett szolgáltatásokra alkalmazandóak. Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét. 

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadóak.

  1. Időpontfoglalás és regisztráció a foglalásokat kezelő rendszerben 

Szolgáltató minden típusú (online, telefonos, közösségi médiás…) időpontfoglalás esetén első alkalommal az Ügyfél adatait- amelyek szükségesek a szolgáltatás igénybevételéhez és a kommunikációhoz– a makovskybeauty.hu weboldalba épített online – rendszerben regisztrálja. 

Ügyfél azzal, hogy időpontot foglal, tudomásul veszi, hogy kötbér kötelezettsége keletkezik abban az esetben, ha foglalását, annak kezdő időpontja előtti 24 órán belül mondja le. A kötbér mértéke ebben az esetben a foglalt szolgáltatás/ szolgáltatások árlistában közölt és közzétett árának az 50%-a. Amennyiben Vendég lemondás nélkül nem jelenik meg a foglalt szolgáltatás időpontjára, úgy a kötbér mértéke a foglalt szolgáltatás/ szolgáltatások árlistában közölt és közzétett árának 80 %-a, amelyet az Ügyfél, mint készenléti díjat a következő látogatás alkalmával fizet meg.  

Ha Ügyfél – előzetes értesítés nélkül- nem jelenik meg a foglalás kezdő időpontját követő 15 percen belül, a szolgáltatást a szolgáltató nem köteles biztosítani és a 80%-os mértékű kötbért felszámolhatja. 

Ha Ügyfél két egymást követő alkalommal – lemondás nélkül- nem jelenik meg az általa vagy számára lefoglalt időpontban, úgy a további időpontjai törlésre kerülnek, valamint új időpont foglalásra már nem kap lehetőséget. 

 

1.1 Online időpontfoglalás és regisztráció az első alkalommal 

A Weboldalon, a Facebookon, a Google Cégem felületén Vendég online foglalhat időpontot a kiválasztott szolgáltatásra, a https://makovskybeauty.hu oldalon vagy az egyéb oldalakon. 

Az online foglalás lépései: 

  1. Szolgáltatás, szolgáltatások kiválasztása. 
  1. Kiegészítő szolgáltatások hozzáadása. 
  1. Időpont kiválasztása a rendelkezésre álló időpontokból. 
  1. Felhasználói adatok megadása új Ügyfél esetén. 
  1. Foglalás véglegesítése. 

1.2 Egyéb (telefonos, Instagram, Facebook, személyes) időpontfoglalás és regisztráció első alkalommal 

Szolgáltató az Ügyfél első bejelentkezésekor tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a szolgáltatás igénybevételéhez, foglalásának kezeléséhez  Ügyfél nevét, valamint telefonos és e-mail elérhetőségét rögzíti a Weboldal foglalásokat kezelő rendszerébe. 

 

 

  1. A foglalások kezelése és működése

Az foglalásokat a Weboldalba integrált rendszer kezeli. 

 

2.1 Új Ügyfél esetén a regisztráció menete 

  • Amikor új Ügyfél először foglal online úton időpontot, akkor a rendszer a bekért név, e-mail cím és telefonszám alapján létrehozza automatikusan az Ügyfél felhasználói fiókját, valamint foglalását és erről e-mail értesítést küld. Az e-mail értesítés tartalmazza a fiók belépési jelszavát és a szükséges használati információkat. 
  • Amikor új Ügyfél telefonon vagy egyéb közösségi média vagy e-mail üzeneten keresztül foglal időpontot, akkor a Szolgáltató készíti el az Ügyfél felhasználói fiókját, az Ügyfél által megadott név, e-mail cím és telefonszám alapján. Ezt a fiókot az Ügyfél későbbiekben maga is használhatja online foglalásra. 

2.2. Ügyfélfiók működése regisztráció után 

 

Az első foglaláskor létrehozott ügyfélfiókba a https://makovskybeauty.hu oldalon lévő “widgeten” keresztül lehet belépni.  

 

Az ügyfélfiókban az alapadatokon túl önkéntesen (nem kötelező jelleggel) a számlázáshoz és a foglalások könnyebb kezeléséhez az Ügyfél opcionálisan megadhatja lakcímét, születési adatait és egyéb tetszőleges (fontos információkat). 

Az ügyfélfiókban a felhasználói jelszót az Ügyfél megváltoztathatja. 

Az ügyfélfiókban lehet kezelni és ellenőrizni a jövőbeli és a korábbi foglalásokat. A jövőbeli foglalásokat le lehet mondani abban az esetben, ha a foglalás 24 órán túl van a jövőben, illetve új foglalásokat is le lehet adni. 

2.3. Foglalások kezelése, működése 

Foglalást akár új, akár meglévő Ügyfelek online, vagy az ismert egyéb módokon adhatnak le. 

  1. A foglalások, a foglalt időpont előtti 24. órát megelőzően, következmény nélkül lemondhatóak, akár személyesen, akár telefonon, akár online vagy más egyéb felületen. 
  1. A foglalásokat a foglalt időpont előtti 24 órában már csak és kizárólag telefonon lehet lemondani azzal, hogy a foglalás 24 órán belüli lemondása esetén az ügyfél köteles kötbérként megfizetni a lefoglalt szolgáltatások aktuális és közzétett árlista szerinti értékének a 50%-át. Amennyiben a foglalás nem kerül lemondásra és az Ügyfél nem jelenik meg a foglalt időpont kezdő időpontját követő 15 percen belül, úgy az Ügyfél szintén köteles a 80%-os kötbér megfizetésére. 
  1. Egy adott foglalásról, a foglalt időpont előtt 24 órával az időpontfoglaló rendszer emlékeztető üzenetet küld az Ügyfélnek e-mailben.  

Fontos! 

Amennyiben a foglalási emlékeztető nem érkezik meg, vagy valamilyen hiba miatt téves a tartalma, úgy ezek a hibák az ügyfelet nem mentesítik a jelen pontban rögzített kötelezettségei és kötbér fizetési kötelezettsége alól.  

 

  1. Árak közzététele és érvényessége

 

A Szolgáltató az érvényes és aktuális árakat minden esetben a makovskybeauty.hu weboldalon közzéteszi oly módon, hogy az online foglalási űrlap fölött az „Árlista” feliratnál lévő kapcsolóra kattintva megjeleníti, hasonlóan mintha egy „Árlista” fülezés lenne. 

 

A szolgáltatás igénybevételekor az ügyfél köteles a fenti módon közzétett és az adott dátumon érvényes árlista szerinti árat megfizetni. 

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor indoklás nélkül árat emeljen vagy csökkentsen, azzal, hogy áremelés vagy csökkentés az adott szolgáltatás nyújtásának idejében nem történhet meg.  

Az online foglaláskor megjelenített és elküldött ár tájékoztató jellegű, amely a foglalás pillanatában érvényben van, de nem feltétlen a szolgáltatás igénybevételekor érvényben lévő ár.  

Az előzőek szerint az Ügyfél köteles minden esetben az „Árlista” fülön közzétett mindenkor érvényes árat megfizetni a szolgáltatás igénybevételének időpontjában. 

 

  1. 4. Szolgáltatások igénybevétele, felelősség kizárása a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban

 

Az Ügyfél a Szolgáltató összes/bármely szolgáltatását csak és kizárólag a saját felelősségére veszi igénybe.  

A Szolgáltató a helyszínen és a makovskybeauty.hu weboldal Szolgáltatások és Árlista oldalain, valamint az online időpontfoglalóban is tájékoztatást nyújt a szolgáltatásokról, azok részleteiről, esetleges kockázatairól. A Szolgáltató az Ügyfél egészségügyi állapotáról, esetleges betegségeiről, szedett gyógyszereiről és egyéb, kockázati tényezőkről igyekszik tájékoztatást kérni az első szalon béli látogatás alkalmával kitöltött Vendégkarton kérdésein keresztül. Beleegyező nyilatkozat kitöltéséhez kötött kozmetikai szolgáltatások esetén az Ügyfél aláírásával igazolja, hogy az adott kezelés kockázati tényezőit megértette, a kozmetikus szakember ajánlásait elfogadja. A beleegyező nyilatkozat egyik példánya az Ügyfél, másik példánya a Szolgáltató birtokában marad.  

Egyéb, beleegyező nyilatkozat aláírásához nem kötött szolgáltatások esetén a Szolgáltató nem kötelezheti az Ügyfelet a tájékoztatók elolvasására, illetve meghallgatására. Az Ügyfél ebben az esetben kizárólag saját felelősségének tudatában, egyéni döntése és mérlegelése alapján veszi igénybe a szolgáltatást/ szolgáltatásokat, így minden felelősség az Ügyfelet terheli. 

A szolgáltatás igénybevétele tekintetében a kizárólagos Ügyfél felelősség alapján a Szolgáltató kizár minden felelősséget akár pénzügyi kár vagy egészségügyi kockázat és állapotváltozás esetére is.   

 

A Szolgáltató minden szolgáltatása esetén rendelkezik a szükséges képesítéssel. 

 

  1. További kötelezettségek és felelősségek

A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget olyan (például számítástechnikai vírus okozta) károkért, amelyek az Ügyfél számítástechnikai eszközeiben vagy egyéb tulajdonában a belépés, a Rendszer használata, a küldött elektronikus levelek megnyitása során keletkezett. A Szolgáltató szintén nem vállal felelősséget a Rendszernek az internetszolgáltató hibájából történő elérhetetlenségéért, lassú működéséért. Kizárt a Szolgáltató felelőssége minden olyan magatartásért (különösen kárért), amely a Rendszer – szolgáltatás – szakszerűtlen, jogszerűtlen, ÁSZF ellenes használatából ered, illetve az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételével remélt anyagi hasznának a vártnál csekélyebb mértékéért, az anyagi haszon elmaradásáért, illetve veszteségért. A Szolgáltató szintén nem felelős a személyes, illetve bizalmas információk elvesztéséből, a hardver vagy szoftver egészének vagy egy részének használhatatlanságából, személyi sérülésből, illetve bármely kötelezettség teljesítésének elmulasztásából (beleértve a gondatlanságból, jóhiszeműségből vagy az ésszerű gondolkodásból eredő kötelezettségeket) származó, bármilyen jellegű károkért vagy veszteségekért, ahogyan a harmadik személy által okozott károkért vagy veszteségért sem. 

A Szolgáltató az Ügyfél magatartásáért harmadik személlyel szemben semmilyen felelősséggel, illetve helytállási kötelezettséggel nem tartozik. 

Jelen ÁSZF teljesítése során Szolgáltató-nek nem kötelezettsége az Ügyfél hibás adatrögzítésének vagy adatmegadásának feltárása és javítása, illetve az ebből eredő hibakeresés és javítás, illetve nem vállal felelősséget a helytelenül felvitt vagy megadott adatokért, különösen a telefonszámokért, e-mail címekért számlázási adatokért, továbbá nem vállal felelősséget az egyes e-mail szolgáltatók tevékenységéért. 

Szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljes vagy részleges korlátozására (felfüggesztésére), amennyiben az Ügyfél a Rendszer használatával harmadik fél érdekeit, a hatályos jogszabályokat vagy jelen ÁSZF-et sérti. 

A teljesítés során Szolgáltató alvállalkozót vehet igénybe. Az alvállalkozó teljesítéséért mind minőségi követelmények, mind határidők tekintetében úgy felel, mintha a munkát teljes egészében maga végezte volna el. Szolgáltató a Szolgáltatás teljesítésébe bevont alvállalkozói tevékenységét, termékeit saját tevékenységére vonatkozó minőségbiztosítási szabványok szerint köteles ellenőrizni. Szolgáltató gondoskodik róla, hogy alvállalkozója a Szolgáltató által vállalt üzleti titoktartásnak megfelelően jár el.  

 

 

 

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy 

  • tilos a Szolgáltató weboldalán jogszabályba vagy jó erkölcsbe, illetve közízlésbe ütköző vagy a szerzői jogokat sértő tartalom elhelyezése, közzététele, 
  • tilos a Szolgáltató weboldal és a Szolgáltatás használatával kéretlen, reklámcélú e-mailek küldése, valamint más felhasználók zaklatása. 

A Rendszer helytelen használatából eredő károkért az Ügyfél felelősséggel tartozik. 

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a Weboldal használói által kifejtett bármely magatartásért, vagy a Weboldal használata során felmerülő bármely kárért. A Weboldal használója saját magatartásáért teljes mértékben és kizárólagosan felelősséget vállal.  

 

6, Az Online rendszer használatának további szabályai 

 

A Rendszer web alapú, internet kapcsolatot igénylő szoftver-szolgáltatás. A Rendszerbe a makovskybeauty.hu weboldalon egy “widgeten” keresztül lehet bejelentkezni vagy egyéb aloldalain. 

A használat és a Bejelentkezés feltétele a szélessávú internetkapcsolat és a Firefox, Google Chrome, Safari internet böngészők valamely aktuális verziója (a gyártói támogatással nem rendelkező böngészők nem támogatottak), továbbá szükséges az ezen internet böngészők futtatására alkalmas számítógép, felhasználó név és jelszó ismerete. 

Ügyfélnek/felhasználónak minősülnek azok, akiknek lehetősége (jogosultsága) van a Szolgáltató Rendszerbe bejelentkezni. A Rendszerbe egy felhasználónévvel csak egy valós személy jelentkezhet be. Külön személyeknek külön hozzáférési jogosultság használata szükséges. 

A Rendszer felhasználóinak jogosultságainak kezelését a Szolgáltató végzi. 

Felhasználó felelőssége saját felhasználói nevének és jelszavának biztonságos tárolása. A nem megfelelő felhasználónév-jelszó tárolásból eredő károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. 

Az Ügyfél/felhasználó köteles a Rendszer általa észlelt hibáit haladéktalanul bejelenteni a Szolgáltató elérhetőségei egyikén. 

Szolgáltató azonnali hatállyal megszüntetheti az Ügyfél/felhasználó hozzáférését és/vagy fiókját különösen, de nem kizárólagosan az alábbi esetekben: 

  • ha az Ügyfél/felhasználó a szerződés rendelkezéseit súlyosan megsérti, 
  • ha az Ügyfél/felhasználó olyan magatartást tanúsít, amely a Szolgáltató jogos érdekeit, jóhírnevét sérti, 
  • ha az Ügyfél/felhasználó által a regisztráció során megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak, 
  • ha az Ügyfél/felhasználó a Szolgáltatót egyéb módon megtéveszti, 
  • ha az Ügyfél/felhasználó a Rendszert nem a jelen ÁSZF-ben rögzítettek szerint használja, 
  • ha az Ügyfél/felhasználó a Szolgáltatót igazoltan, több alkalommal megtéveszti. 
  1. Panaszkezelés

Panasszal, vagy bármilyen igénnyel kapcsolatban a Szolgáltató áll az Ügyfél rendelkezésére munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között az alábbi elérhetőségeken:

email: [email protected]

tel.: +36 30 658 2730 

A Szolgáltató kizárólag a Weboldal használatával kapcsolatos panaszokat tudja kivizsgálni. Az időpont foglalás alapján igénybe vett szolgáltatást az ügyfél saját felelősségére veszi igénybe és a szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljesítését bármikor elutasítani. 

Az Ügyfél a fenti elérhetőségek egyikén jelentheti be panaszát vagy igényét, melyet a Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül elbírál. 

Kelt:
Budapest, 2022. február 22.